top of page
Search
Writer's pictureAdi Sarid

ניוזלטר PerMed - גיליון מספר 1

אנו מודים לכם על הצטרפותכם לקהילת PerMed ישראל - קהילה של משתמשים שנבחרו בקפידה להשתתף במחקר רפואי פורץ דרך המונה כיום למעלה מ-300 משתתפים.


בתור חברים בקהילת PerMed תקבלו עדכונים חודשיים על המחקר ועל תכנים שקשורים אליו וכן טיפים שיסייעו לכם להפיק את המיטב מהשעון החכם שברשותכם.


קצת על המחקר


מטרת המחקר שאליו הצטרפתם הינה זיהוי מוקדם של תחלואה מדבקת על-ידי הצלבת נתונים רפואיים ולא רפואיים, כאשר הנתונים שאינם רפואיים מתקבלים דרך האפליקציה הייעודית של המחקר ודרך השעונים החכמים.


אנו מאמינים כי באמצעות הבנה של נתונים כמו דפוסי שינה, דופק, צעדים, דיווחים עצמיים ועוד, יהיה אפשר להצביע על סיכויים מוגברים לאנשים להידבק במחלות שונות. החשיבות שבזיהוי מוקדם זה הינה באפשרות לספק טיפול מוקדם שעל-פי רוב הינו אפקטיבי יותר ומסייע בקטיעת שרשראות הדבקה.


כבר בימים אלו הגשנו מאמר ראשון שמבוסס על הנתונים של משתתפי המחקר בו מצאנו באיזה אופן הסגר השני במדינת ישראל השפיע על אוכלוסיות שונות ברמה הפיזית והנפשית. נשמע מעניין? בניוזלטר הבא נספר לכם על כך עוד!


עם המבט קדימה - בימים אלו אנו מנסים להשתמש בנתונים הנאספים במסגרת המחקר על מנת ללמוד טוב יותר את ההשפעות שיש לחיסון הקורונה על מדדים פיזיולוגים והתנהגותייים. אנו מאמינים כי במידה ונוכל לזהות באופן אובייקטיבי תופעות המופיעות סמוך למועד החיסון ולהבין תוך כמה זמן הן חולפות, נוכל לסייע בהבנה טובה יותר שלהחיסון והשפעותיו.


הוספנו אפשרות לדווח על קבלת חיסון קורונה באפליקצית Permed בגרסה 93. מדווחים פעם אחת עבור המנה הראשונה ופעם שניה עבור המנה השניה. שימו לב- הכפתור עדיין יופיע גם אחרי הדיווחים הללו, אבל אין צורך לדווח יותר מפעם אחת עבור כל מנת חיסון.


רוצים לשמוע עוד?


ד"ר דן ימין, שמוביל את המחקר ביחד עם ד"ר ארז שמואלי, במסר למשתתפי המחקר:



הטיפ השבועי לשימוש בשעון Garmin


גם לכם קרה שישבתם בבית ופתאום שכחתם איפה שמתם את הטלפון? עם השעון של גרמין תוכלו למצוא אותו בקלות בלחיצת כפתור!

לחצו בשעון החכם:


השעון יציג את עוצמת אות ה-Bluetooth כאשר עוצמת האות גוברת ככל שמתקרבים לטלפון. כמו כן, בעת החיפוש הטלפון שלך ישמיע התראה קולית. ברגע שתמצאו את הטלפון תוכלו לכבות את הצליל על-ידי לחיצה על ההתראה של Garmin שתופיע על גבי מסך הטלפון.

138 views0 comments

Kommentare


bottom of page