top of page
Search
  • Writer's pictureAdi Sarid

האקתון PerMed לפיתוח מודל חיזוי קורונה

מה זה האקתון (Hackathon)?

האקתון הוא מפגש אינטנסיבי, שבמסגרתו המשתתפים מתחלקים לקבוצות חשיבה, יוצרים ומפתחים יחדיו רעיונות והמצאות פורצי דרך, במטרה לנסות לענות על אתגר ספציפי- במקרה שלנו האתגר הוא זיהוי מוקדם של קורונה!


ואיך זה קשור אליכם ואלינו?

אחרי שנתיים וחצי של עבודה מאומצת על פרויקט PerMed שאתם חלק ממנו - אלפי אנשים משתתפים בניסוי, עונדים שעונים חכמים, ממלאים שאלונים באפליקצית המחקר ובכך תורמים מידע משמעותי שיכול לעזור לעשות דברים מהפכניים בעולם הרפואה המותאמת אישית.


בזכות שיתוף הפעולה שלכם הצלחנו להגיע למסה קריטית של נתונים שמאפשרת להתחיל לבסס מודל למידת מכונה שיוכל לחזות תחלואה בקורונה ובשאיפה אף להתריע מוקדם על-כך, כדי לקטוע שרשראות הדבקה בצורה אפקטיבית.

על מנת להשיג מטרה זו, בשבוע שעבר קיימנו האקתון של יומיים בו היו שותפים חברי מעבדת Big Data Lab בהובלת ד"ר ארז שמואלי וחברי מעבדת LEMA בהובלת ד"ר דן ימין יחד עם עוד אנשים טובים וחכמים שהתנדבו לעזור.


במאמץ משותף הצלחנו לבנות מודל ראשוני שיכול לזהות קורונה באמצעות מדדים משעונים חכמים, מסנסורים של טלפונים חכמים, וממקורות מידע חיצוניים. אנו עובדים במרץ לשפר את המודל ולעדכן אתכם בכל הממצאים בתוך מספר חודשים - עד אז אנחנו רוצים להודות לכם על תרומה משמעותית שיכולה להביא לשינוי אמיתי בתחום הרפואה המותאמת אישית ולבקש מכם להמשיך להתמיד במילוי שאלונים, בדיווח על בדיקות וחיסונים, בענידת השעון החכם, וביצירת קשר איתנו במידה ויש בעיות או הצעות לשיפור. תודה רבה על האמון בנו!



347 views0 comments

Comments


bottom of page