top of page
Search
Writer's pictureAdi Sarid

זיהוי מוקדם של קורונה

אנחנו עוסקים בימים אלו במחקר שמטרתו זיהוי מוקדם של הדבקות בקורונה, ובהמשך גם במחלות נוספות, באמצעות שעונים חכמים. כבר בשלב זה ניתן לראות תוצאות ראשוניות שהתקבלו מהנתונים שלכם בהן קיימת אינדיקציה על השינויים הפיזיולוגים בעת ההתפרצות של הנגיף בגוף. אבחון באמצעות שעונים מתחיל לתפוס תאוצה בעולם והמידע הייחודי שאתם תורמים למחקר יכול לסייע במידה רבה להביא לפריצת דרך בתחום.


הגרף הבא מראה את מדד הלחץ של גרמין, המבוסס על שונות דופק הלב, עבור אחד ממשתתפי המחקר. תאריך האבחון מסומן בקו אפור בהיר והנקודות האדומות מסמלות שינוי חריג במדד ביחס למדד השגרתי של אותו משתתף. ניתן לראות שהשעון זיהה מספר חריגות משמעותיות מספר ימים לפני שהתקבל האבחון. נדגיש, כי בשלב זה איננו יכולים להבטיח זיהוי מושלם של קורונה, אבל אנו מקווים כי מחקר יותר מעמיק בנושא יוכל להניב תוצרים משמעותיים הקשורים ביכולת אבחון מחלות באמצעות שעונים חכמים.



מכיוון שהחורף השנה מאתגר במיוחד עם עלייה חדה בתחלואת שפעת, דלקת גרון וקורונה, ההירתמות שלכם בזמן הזה חשובה מתמיד. כדי שנוכל להפיק את המירב מהנתונים ולהמשיך לשפר את הממצאים נודה על התמדתכם במילוי שאלונים, בדיווח על חיסונים ובדיקות שביצעתם (ניתן לדווח בדיעבד), ובענידה של השעון החכם במהלך שעות היום והלילה.

רוצים לשמוע עוד על חיזוי מחלות מדבקות באמצעות שעונים חכמים?

להלן סרטון של ד"ר דן ימין בו הוא מסביר על המגמות האחרונות באבחון מחלות באמצעות שעונים חכמים והמשמעות הפיזיולוגית של מדדים אלו, יחד עם הצצה נוספת לממצאים מעניינים מהמחקר.

טרם הצטרפתם למחקר?

אם עוד לא הצטרפתם למחקר PerMed ברפואה מותאמת אישית, אנחנו מזמינים אתכם ליצור איתנו ק

שר ולתרום למחקר המדעי. בזכות העזרה שלכם נוכל לזהות מחלות מדבקות מוקדם יותר.



2,717 views3 comments

3 Comments


Merle Hirsch
Merle Hirsch
Jan 25, 2022

Thank you

Like

Yaakov Ovadia
Yaakov Ovadia
Jan 25, 2022

איך אנחנו משתמשי השעון יכולים לראות את הגרף שלו

משהוא נוסף שוב נעלם ערך ה sleep

Like
Adi Sarid
Adi Sarid
Jan 26, 2022
Replying to

הי, אם תיכנס לאתר הבא תוכל להיכנס ולראות שם את הגרפים: https://connect.garmin.com/signin/

Like
bottom of page